Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

17. apr. 2009

Litt av hvert..

Husarbeid har tatt dagen min i dag.
Fikk endelig rydda bort påska, jo da jeg vet det er sent men saken er at jeg ikke så pynten før i går kveld. Tok gubben på det der at han ikke har ymtet men jaggu skla han ha meg til å tro at han ikke har sett han heller. ja ja, kanskje det er alderen som begynner å tynge?
Var en lite tur i drivhuset nå men mista arbeidslysta gitt. Skulle ha knepet, pottet om, vannet og kanskje laget litt kompostfyll....som vanlig er jeg alt for tidlig ute med såing. Lærer aldri men til mitt forsvar så har jeg da noe å stelle med i den lange vintermåneden.(januar).
Har brukt tiden siden 1 mars til å pendle til Molde på arbeidsmarkedskurs. Har vært en tid med smerter og mye meningsløst surr for min del. Tror ikke jeg har lært noe , hvis en da ikke ser bortifra smertegrenser. På onsdag starta jeg med praksisplass, etter tre timer hadde jeg fått betennelse i skuldra.Bombe..så støvsuginge i dag var ingen god ting. Så nå er hele prosjektet avsluttet. Føles lettende men også skuffende.
Ellers har jeg hatt en myserunde i hagen, for første gang har jeg obervert og knertet liljebiller! Nyskudda på flere rosetre er fulle av lus!!!! har ikke lyst til å sprøyte nå, det er kaldt om nettene så da tror jeg at frostskalder ikke er langt unna.
Åkke som, nå er det helg, linedancekurs i morge og bygdafest på kvelden. Mye gos mat og Oddgeir Bruaset kommer og kåserer. Gleder meg til det. God helg folkens...

0 kommentarer: