Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

19. apr. 2009

Skog?

Dagen så virkelig ut til å bli solrik i dag, men før jeg kom igang hadde et lavt skydekke gjemt bort fjelltoppene. Kald sur vind gjør ikke hagegleden stor. men noe fikk jeg da gjort før jeg kom meg i godstolen.
Hvert år skjer det samme med clematisstativene mine. De blir for korte med det resultat at de henger og det er ikkeno pent. Så i år har jeg vært "råtøff, selv om naboen mener jeg planter skog. Kan delvis være enig og sånn ser det ut nå:
innrømmer at det ser snodig ut men tenker det blir bra jeg. Den som ler sist.....

Thujaen som jeg friserte i fjor blir bare tøffere og tøffere:

Primula, det er fint om våren det!!!



En liten titt inn i plastdrivhuset kan jeg dele med dere, det store er kaos for tiden så blir lukket en stund til.
Ønsker alle en fin uke....
Forresten, situps er en saga blott-----

1 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Har det samme dillemmaet her. Vet ikke helt hva klematisene skal klatre i enda, og har 7 stk i bøtter og sekker som venter på å få komme seg i jorda!
Overgrodde trær er jo kjempefint da, men først må klematisene komme seg ned i jorda! :?