Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

16. mars 2009

En snarvisitt

Gubban.....jeg hadde glemt hvor strevsomt det var å være på "jobb"! Nå har jeg starta på andre uka med pendling til Molde og jeg er så sliten!!!
drivhuset får bare et hastig besøk av og til og da er det bare behovet for vanning som sjekkes. Stakkars små som snart er store og bare har en liten hybel å utfolde seg på. I går kom jeg meg ut noen minutter i hagen, fikk starta frisering av en busk, da dukket barnebarna opp og selvfølgelig ble de prioritert! Så nå ligger den megahaugen med store kvister på plena. kan vel hende de blir kompost før jeg får tatt dem. nei da, tror ikke at det blir så ille men jeg ligger grundig på etterskudd her nå.
Våren ser ut til å ha satt seg. Men jeg blir ikke overrasket om den tar seg en ferie. Rosetrea hadde trengt nedklippig, det er rett før de får grønne blad. Flere clematis har også knopper som straks brister.Hmm.....

Avslutter med sommerlengsler....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Og akkurat nå plasker regnet ned ute.
De sommerbildene dine er til å få sommerlengsel av ja.

Har ikke gjort noe ute enda. Tror jeg venter en uke eller to før jeg begynner. Får bare håpe at vinteren har glemt oss for denne gang:-)