Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

17. mars 2009

Drittvær i dag

Har hatt fri fra "skolen" i dag, måtte bare ta meg inn....og hadde planlagt å få gjort noe ute. Men eneste lufta jeg har fått var i løpelinja inn i drivhuset. Det har regnet, snødd og haglet....og blåst. Men tross det, vi har jo vår når jeg ser bildene fra MonaO....det skal bli vått der nede når tininga setter inn.
Må vel tenke på å få de siste frøa i jorda snart. tenker det ikke er lenge til jeg kan sette opp plastdrivhuset og flytte ut petuniaene. Med fiberduk over om natta har det funket godt tidligere. I drivhuset er det så fullt at jeg har problemer med å snu meg....jadda, det er vår!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Må snart ha en såøkt jeg også.Frøboksen er ikke helt tom ennå.