Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

28. feb. 2009

Hvor blir dagene av?

Eller en kan like gjerne si månedene. Februar har liksom ikke vært her!Lurer på hvordan jeg skulle fått gjort alt hvis jeg hadde vært i jobb.
I drivhuset vokser det til. Hadde som mål å ha ti planter av hvert slag i år, men det har glidd helt ut! Å kaste småspirer er en kunst jeg ikke mestrer. Skulle ha oppdatert sålista mi men frykter jeg har mista oversikta allerede. Det samme hvert år det der. Ellers består dagene av turer opp på fjellet her, det er en tung og lang marsj. Heldigvis hjelper det på magemålet, humøret og kondisen. Men en blir bitt av den basillen ....jeg er vel en av de som mest har "mobba" naboen som har hatt denne "fema" i mange år....en skal ikke kaste stein i glasshus nei.
Denne uka har jeg 0 i situps......har ikke vært prioritert.
I natt var det forresten sjokk-kaldt, dvs kulden kom helt plutselig. Hadde mine bange anelser da jeg la turen ut i drivhuset. Hele 4 grader var det der inne men heldigvis har ikke noe tatt skade. Best å sjekke yr før en legger seg tenker jeg.
SÅ....skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lagt inn kommentar på bloggen til Heidi,får ikke logga inn der heller, de påstar at passordet er feil.....hm....

Ønsker alle ei fin helg og en vårlig start på marsmåneden.

0 kommentarer: