Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

12. mai 2009

En lang solfyllt dag venter

Nå er det så lenge siden jeg har skrevet noen ord at jeg hakka litt før jeg fikk logga på gitt! Men nå er jeg da her. Det har vært en pussig vår i heimen denne våren. Tror ikke jeg sier mere om det nå, men det er ihvertfall grunnen til "bloggtørka". Har for det meste vært ute i hagen, gjort sånn som i første omgang bare ble en midlertidig løsning, nå er det permanent. Våren kom tidlig her i år, april var varm og tørr og noe fikk en pangstart. I mai snudde det helt om. Ser at det meste har greid seg bra men noen roser har fryst på fingra! Mye jeg kunne ha skrevet om forskjellig men nå nevner jeg bare at i år er første gang jeg ikke har klippet helt med sommerfuglbuskene mine! Vinteren har vært snille med dem. Rosene har også hatt det bra ser jeg. Drivhuset er stappa fullt, jeg får ikke plass! Det spørs dog om det har blitt mere plass i løpet av natten, da jeg sto opp i dag var det 1,2 grader ute! Og self...det var denne natta jeg ikke hadde varme i bakhånd.
I plastdrivhuset tenker jeg det også har vært kaldt, hadde ikke lagt over dyna der i natt. Men nå har plantene stått der i men mnd, så de er vel herdet tenker jeg. Har forøvrig tenkt å begynne å plante ut derifra i dag. Blir det kaldt til natten, har jeg da fiberduk.
Savner å legge inn bilder, men det får komme senere, må bare en tur til campingvogna først....er virkelig blitt glemsk på mine gamle dager...
Nuh....er det utedag....

0 kommentarer: