Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

14. juli 2009

En regnvåt rapport




En stund siden jeg har hatt ork til å skrive nå men hverdagen er kommet litt mere i vater så her kommer noen ord. Har akkurat kommet meg nesten gjennom hagen . Og da snakker jeg ikke om en mysetur, her har det vært storopprydding. Juli måned har ikke vørt i hagens tegn. Men jeg rakk akkurat å luke, støtteopp og klippe før et sryrtregn la alt ned igjen. Og det har bare fortsatt. Har ikke vannet pottene på det jeg vet jeg. Men det som viser seg å ha vært veldig vellykket, har vært å plante Verbena Bonariensis som støtter til riddersporene mine. Selv om været har prøvd å slå dem i bakken, står de majestetiske og flotte. Bare se her: Er så innmari glad i dette beddet! Men ser at det blir tømmerhogst i hagen til våren. Rart hvor fort trær vokser! Det er forresten ikke bare trær, de fleste busker må tynnes ut. Fagerbusken min må få seg en ny plass, lurer på hvor stor rot det er på den. Fikk forresten stussa den litt da jeg til min forskrekkelse oppdaget et stort hvepsebol i grenene! Men det fiksa gubben bra. Rosene er ferdig med den første blomstringen. Det gikk fort i år, var nok litt for mye varme da de spratt ut. Men det var da! Nå ser det ut som regnet skal regjere resten av sommeren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Frøya-Heidi sa...

Hei Taleia!

Fant ingen rope boks å skrive i, så jeg gir deg beskjed her at det ligger en blogg award til deg i bloggen min.

Lenge siden vi har hørt i fra deg, håper den verste sorgen har gitt seg..

Unknown sa...

In this fashion my partner Wesley Virgin's biography starts with this shocking and controversial VIDEO.

As a matter of fact, Wesley was in the military-and soon after leaving-he unveiled hidden, "MIND CONTROL" tactics that the CIA and others used to obtain whatever they want.

As it turns out, these are the EXACT same tactics tons of famous people (especially those who "come out of nothing") and top business people used to become wealthy and famous.

You probably know how you use less than 10% of your brain.

That's because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

Perhaps that thought has even taken place IN YOUR very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain about seven years back, while driving an unlicensed, beat-up bucket of a car without a license and $3 on his bank card.

"I'm so fed up with going through life paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

You've taken part in those thoughts, ain't it so?

Your own success story is going to be written. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

WATCH WESLEY SPEAK NOW