Alt hva dagene er fyllt av, det være seg hage, dans, turer og dagligdagse hendinger.

20. juni 2009

Om alt og ingenting.

Oy!!!Hva bruker jeg egentlig dagene til? Sikkert som overskrifta beskriver tror jeg. venter på sommeren forresten. Været spiller oss et puss, her inne i fjorden. mens alle rundt oss har sol og finevær, har vi her for det meste overskyet og regn. En skal ikke mage milene før det er knallblå himmel og gode temperaturer. Akkurat nå har sola kjempet seg frem ser jeg men det varer ikke lenge. Ikke for det, jeg ahr vel godt av det. Siden det nå er snakk om dager til bryllupet, må en jo bli litt forfengelig. Så når kjolen krever push-up uten stropper, ja da må en sole vekk stripene etter "selene". Nå ser jeg ut som en dame med veldig rosa bh på.! Sukk!!! Jeg nevnte bryllup og det er vel det hodet er fyllt av for tiden. Nå stunder det jo til så det er ikke så mye mere en får gjort før den store dagen. Men hodet da mann!! Er ikke plass til noe annet føler jeg.
Nå har jeg en sønn som ennå ikke er kommet seg til alteret og ærlig talt, håper han velger en annen tid enn juli! Egoistisk jeg? Min yngste datter sto brud 5 juli i fjor nemlig, og nå denne dattera. Det blir ikke riktig sommer og sol da, med alle forberelser...det er jo koselig da, jeg unner alle sommerbryllup men...trenger jeg si noe mere?
Hagerelatert: Det er vått så det holder, alt står på vent og noe har fått frostskader de siste døgnene. Ja, for her har det vært nede på minussiden tre netter nå. Skrape is i juni, det er ikke moro det! Rosene er forresten full av knopper i år! dette blir fint! Tenker det blir eksplosjon i hagen når varmen endelig kommer. Blodbeger og Ipomoea har overnattet i drivhuset den siste uka, nå ser jeg at det har gjort godt. Nå...ut å klippe plen. Kanskje jeg får tid til å skrive noen ord i dagene som kommer men jeg tviler. ha ei flott helg alle som leser dette tulleinnlegget.

2 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Lykke til med bryllupet, og ha en fin sommer. Godværet kommer nok etterhvert. Men kulde i juni høres ikke godt ut, nei.....

Elsa sa...

Det har blitt litt skade på planter her hos meg også, men tror ikke det er frostskader.
Jeg er også så lei av dette været, får da ikke gjort unna alt jeg skulle ha gjort ute så vått og klissete som det blir i beda.

Flott bilde du har fått i bloggen din.

God helg:-)